Plaza Iklan Popular Posts

19 Jan 2013

PlazaIklan: Boneka Sudah Marah?

Tajuk Iklan*:Boneka Sudah Marah?
Web Site:http://mediawangsamaju.blogspot.com/2013/01/hadi-awang-marah-saya-bukan-boneka-dap.html
Name*:Boneka Sudah Marah?
Email*:noreply@yahoo.com
Isi Iklan Anda*:Pengerusi Kebangsaan DAP, Karpal Singh berkata, Datuk Seri Abdul Hadi Awang selaku Presiden Parti tersebut disaran mengadakan ketetapan dan mengkaji semula pendirian Majlis Syura Ulama PAS yang memutuskan kalimah Allah tidak boleh digunakan dalam Bible versi Bahasa Melayu. Karpal juga berharap Abdul Hadi akan menentukan semula pendirian PAS agar selaras dengan keputusan yang telah dicapai Majlis Pakatan Rakyat pada 8 Januari lalu.

Hadi Awang pasti sukar menolak pelawaan rakan karib DAP untuk menolak pendirian dan ketetapan yang telah dikeluarkan oleh Majlis Syura Ulama PAS.

Suka atau tidak Hadi Awang adalah boneka terbaik peliharaan DAP dalam Pakatan Rakyat. Anwar juga tentu bersetuju dengan kenyataan ini.

Terlalu besar kegunaan Presiden PAS ini di kaca mata Pakatan Rakyat. Umpama lalang, Hadi Awang lebih mudah goyah dan dalam sekelip mata mampu bertukar pendirian dan prinsip.

Pelik juga apabila DAP tidak meminta pertolongan Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu untuk sekali lagi berbisik ke telinga Hadi Awang agar menolong rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat.

Sumber:
http://mediawangsamaju.blogspot.com/2013/01/hadi-awang-marah-saya-bukan-boneka-dap.html
Foto Upload (2M max):hadi-sudah-kena.jpg



Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...