Plaza Iklan Popular Posts

9 Sept 2012

PlazaIklan: KINGSTON 16GB DENGAN HARGA BERPATUTAN!

Tajuk Iklan*:KINGSTON 16GB DENGAN HARGA BERPATUTAN!
Web Site:
Name*:Nabil
Email*:billyzulkifly@yahoo.com
Isi Iklan Anda*:Saya adalah pembekal barangan eletronik,saya ada menjual barangan eletronik seperti pendrive kingston 16gb,full capacity 16gb,dan ada international warranty selama 5tahun,saudara/saudari boleh membeli secara borong atau runcit,harga yang saya letakkan adalah rm30 untuk satu pendrive,tambah rm3 untuk postage,kualiti pendrive ni mmg baik,kalau ada kerosakan saya boleh pulangkan balik kepada saya.dan duit saudara/saudari boleh saya pulangkan.saya ada kepilkan bersama barangan saya,apa yang anda lihat adalah apa yang akan anda dapat,tiada sebarang unsur penipuan.jika anda berminat boleh hubungi saya memerusi email ini.atau hubungi saya di no:013-9788456
Spec:
Capacities:16GB
Speed:16GB: 10MB/s read and 5MB/s write
Dimensions: 2.25" x 0.68" x 0.39" (57.18mm x 17.28mm x 10.00mm)
Operating Temperatures: 32°F to 140°F (0°C to 60°C)
Storage Temperatures: -4°F to 185°F (-20°C to 85°C)
Convenient: pocket-sized for easy transportability
Simple: just plug into a USB port
Handy: capless design; no cap to lose
Guaranteed: five-year warranty



Operating System Compatibility urDrive
Windows 7 √ √
Windows Vista (SP1, SP2) √ √
Windows XP (SP2, SP3) √ √
Windows 2000 (SP4) √
Mac OS v.10.5.x+ √
Linux v.2.6.x+ √
Foto Upload (2M max):



Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...