Plaza Iklan Popular Posts

7 Sept 2015

: Perodua MyVi 1.3 (A)

Tajuk Iklan*:Perodua MyVi 1.3 (A)
Web Site:
Name*:Satu Solution
Email*:marketing@satusolution.com
Isi Iklan Anda*:Anda menetap di Kuala Lumpur dan tidak memiliki kenderaan persendirian? Jangan risau kerana kami di Satu Solution menyediakan perkhidmatan kereta sewa yang terbaik untuk perjalanan anda. Perkhidmatan kami berpusat di Cheras, Kuala Lumpur dan menawarkan perkhidmatan sewa kereta pada harga yang berpatutan dan memuaskan. Bagi menjamin keselamatan dan keselesaan anda, kereta yang kami sediakan sentiasa di "service" mengikut jadual yang ditetapkan. Kereta kami juga dijaga dengan rapi dan berkemampuan untuk membawa anda ke perjalanan yang jauh.

Berikut adalah harga kereta sewa yang kami tawarkan khas buat anda:

RM 130 untuk sewaan 1 hari
RM 350 untuk sewaan 3 hari
RM 450 untuk sewaan 4 hari
RM 700 untuk sewaan 7 hari
RM 1800 untuk sewaan sebulan,

Harga yang disenaraikan tertakluk kepada perubahan dan rundingan yang berkesan untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik dan memuaskan anda.

Proses perkhidmatan kami sangat mudah iaitu anda harus menyediakan dan melengkapkan beberapa dokumen dan bayaran deposit pada kadar yang rendah. Dokumen yang diperlukan adalah seperti berikut:

1. Salinan IC,
2. Salinan Lesen memandu
3. Utilities bill.(Elektrik @ Air)
4. Payslip /Business card
5. Student Card

Dokumen-dokumen tersebut haruslah dilengkapkan dan diserahkan semasa proses penyerahan kereta. Kerjasama anda dalam menyediakan dokumen-dokumen tersebut dengan segera akan melancarkan lagi proses perkhidmatan kami.

"First come, first serve"

Sebarang keterangan lanjut dan maklumat terkini berkenaan tawaran menarik perkhidmatan kami boleh terus berhubung dengan pihak-pihak kami seperti dibawah;

Cik Hana : 016.441.5600
Cik Min : 016.521.9600
Pn. Fara: 019.328.6648

"Keselamatan dan kepuasan anda adalah keutamaan kami. Semestinya perkhidmatan kereta sewa kami adalah terbaik dan terjamin untuk anda."
Foto Upload (2M max):


Follow @emfteam on Twitter | Facebook
Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...